Sunday, March 9, 2008

Αστρόπολις


Η διαμονή μου στο εξωτερικό δεν μου επέτρεψε να διαβάσω ακόμα το νέο freepress (ανατρεπτικό) αστρολογικό περιοδικό Αστρόπολις (ή ΑστρόΠΟΛΙΣ) αλλά τουλάχιστον έχω το φοβερό εξώφυλλο του...Κάτι είναι και αυτό :))

To Aστρόπολις είναι μηνιαίο και διανέμεται σε επιλεγμένα σημεία εντελώς δωρεάν. Τα έξοδα του περιοδικού καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από τις διαφημίσεις που περιέχει.

Όπως είπα δεν έχω διαβάσει ακόμα το περιοδικό αλλά δεν έχω καμιά αμφιβολία για την ποιότητα του περιεχομένου του. Για μας που έχουμε γνώση του χώρου της αστρολογίας στην Ελλάδα και που γνωρίζουμε πολύ καλά ποιοι ευτέλισαν την αρχαία τέχνη στην ίδια τη χώρα που την ανέδειξε, αλλά και ποιοι πραγματικά αντιστάθηκαν στη ξεφτίλα των "πρωινάδικων" των 090- και του θεάματος, η κυρία Θεοδώρα Ντάκου αποτελεί όχι μόνο παράδειγμα προς μίμηση, αλλά και απόλυτη εγγύηση ποιότητας.

Κοντά της η επίσης αξιοσέβαστη κυρία Αντωνία Πέττα, ο παλιός φίλος και αρχισυντάκτης του περιοδικού ΘΑ Γιάννης Ριζόπουλος, ο υπεύθυνος στο τμήμα Έρευνας της σχολής Astrologia Nova κ.Δημήτρης Κορωνάκης και φαντάζομαι και άλλοι καλοί ερευνητές τους οποίους θα αναφέρω όταν πάρω το περιοδικό στα χέρια μου.

Και όπως ήταν βέβαια αναμενόμενο το πρώτο τεύχος, το οποίο κυκλοφόρησε στις 5 Μαρτίου, εξαφανίστηκε εν ριπή οφθαλμού.

Τις πιο θερμές ευχές μου για κάθε επιτυχία και στην συνέχεια!

No comments: