Friday, June 6, 2008

France : The 5th Republic : October 5th 1958, 00:00, Paris 48N52, 2E20

              Ο γενέθλιος αστρολογικός χάρτης της Γαλλίας ( 5η Δημοκρατία ) 

                                     The natal horoscope of France (5th Republic)




Πηγή : "The Fifth Republic came into existence with the publication of the new Constitution in the Journal Officiel on 5 October 1958, in Paris. It is understood that the legislation creating the Republic came into effect at 00.00 hrs..." Nicolas Campion : " The Book of World Horoscopes "


            Δεντρικές κατανομές μεσοδιαστημάτων στο γενέθλιο χάρτη της Γαλλίας
                                     Midpoint structures in France's natal horoscope





 Επιπρόσθετες πληρoφορίες και χρήσιμοι σύνδεμοι σχετικά με τη Γαλλία
   Additional information and useful links relating to France

 France France: Fifth Republic

 CIA World Fact Book - France


4 comments:

_ said...

Aκριβώς αυτός είναι ο αστρολογικός χάρτης της Γαλλίας, αυτός της 5ης Δημοκρατίας. Μπράβο. Φυσικά, στην Ελλάδα η πολιτική Αστρολογία εξετάζεται με άλλα μέτρα και άλλα σταθμά, κι εγώ δεν ξέρω για ποιούς λόγους, και κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά τους χάρτες της τελευταίας Δημοκρατίας μας, χάρτες που είναι πολύτιμοι. 'Οταν με ντοκουμέντα απέδειξα ότι ακόμα και ο χάρτης του αρχικού Συντάγματος της τωρινής μας Δημοκρατίας λειτουργεί, οι αντιδράσεις ήταν αδιάφορες, ενώ σε κανένα κράτος της Ευρώπης δεν αγνοούν τα Ωροσκόπια των Δημοκρατιών που έχει αποδειχθεί ότι προβλέπουν εκλογές καθώς και πολιτικές εξελίξεις. Ο Reinhold Ebertin έγραφε χρόνια για τα Ωροσκόπια των Συνταγμάτων.

Heracles V. said...

Αγαπητέ Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τα καλά σου λόγια. Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι μπορει να υπάρχουν "επιβοηθητικοί" ως προς τον βασικό γενέθλιο χάρτη της Ελλάδας χάρτες, όπως αυτοί του αρχικού Συντάγματος ή της Μεταπολιτευτικής δημοκρατίας όπως αναφέρεις στο μήνυμα σου. Θα πρέπει να σου πω όμως ότι προσωπικά δεν είμαι γνώστης της εργασίας σου και ως εκ τούτου δεν μπορώ να κρίνω. Παρόλαυτα και επειδή απο άλλες δημοσιεύσεις σου έχω αντιληφθεί ότι είσαι εξαιρετικά καλός στην αστρολογία (δεν κολακεύω ποτέ κανένα, απλά λέω αυτό που βλέπω), και αν θές φυσικα, μπορείς να δημοσιευσεις εδώ (ή και εδώ) την εργασία σου ελεύθερα. Μπορείς ελευθερα επίσης να δημοσιευεις ή ότι άλλο (σχετικό με πολιτική αστρολογία όμως πάντα), επιθυμείς). Αν πάλι δεν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο στείλε μου απλά το σχετικό σύνδεσμο ή παρέπεμψε με εκεί όπου μπορώ να τη διαβάσω. Σε κάθε περίπτωση το e-mail μου είναι

heraclesv@gmail.com

_ said...

Hρακλή ευχαριστώ κι εγώ για τα καλά σου λόγια. Ψάχνω εδώ και πολύ καιρό ένα ιστότοπο που θα τον νοιώθω κάπως συγγενικό με την δική μου νοοτροπία περί Αστρολογίας, και το ιστολόγιό σου μου τράβηξε την προσοχή καταρχήν από το όνομά του (Cosmo-biology - ιστολόγιο έρευνας),-o τομέας με τον οποίο είμαι περισσότερο εξοικιωμένος-, κι ύστερα ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη το περιεχόμενό του κυρίως. Αυτή την εποχή δεν έχω καθόλου χρόνο, αλλά είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα μπορέσω να δημοσιεύω και πάλι τμηματικά κάποια πράγματα από εδώ κι από κει, υπολογίζω αρχές του Ιουλίου μέχρι να ξεκαθαρίσω με κάποιες δουλειές μου. Πιστεύω ότι μπορούμε να εκφραζόμαστε και να γράφουμε για Αστρολογία από πολλά διαφορετικά βήματα και να συνεργαζόμαστε όλοι αρμονικά αν το θέλουμε.

Σε ευχαριστώ και συνέχισε έτσι

Heracles V. said...

Ως ομοιoπαθής κατανοώ απόλυτα τα σχετικά με τα του ελεύθερου χρόνου και της έλειψης του. Όταν αισθανθεις έτοιμος λοιπόν μου στέλνεις ένα mail και το κανονίζουμε.

Καλή συνέχεια :)